ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ НАРТ ЗОРИУЛСАН ЁС ЗҮЙН СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА.

Төвөөр үйлчлүүлж буй иргэдэд зориулан Эмнэлгийн мэргэжилтэн – Үйлчлүүлэгчийн харилцааны горим, түгээмэл тохиолддог зөрчил, мөн Эрүүл мэндийн сайдын 2019 оны А/406 дугаар тушаал “Эмнэлгийн мэргэжилтний ёс зүйн дүрэм”-ийн 2-р хавсралт “Үйлчлүүлэгчийн ёс зүйн хэм хэмжээ, эрх, үүрэг”–ийн талаар танилцуулах сургалтыг зохион байгууллаа.

Сургалтыг Эмпати багийн гишүүн, УАУ-ны их эмч Б.Ууганбаяр удирдан явуулж, үйлчлүүлэгчидтэй харилцан ярилцаж, мэдээллийн брошур тараан, зөв ойлголтыг түгээж ажиллав.

Сургалтын үеэр:

• Эмч–үйлчлүүлэгчийн харилцааны зөв хэв маяг

• Харилцан хүндэтгэл, нээлттэй ойлголцлын зарчим

• Үйлчлүүлэгчийн эрх, үүргийн талаарх ойлголтыг

онцлон таниуласан нь тус сургалтын онцлог байлаа.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This field is required.

This field is required.